Odpowiadasz na:

Anna - opinia

Obsługa w sklepie na Szadółkach to jakaś totalna porażka. Pierwszy kontakt nawet ok, składam rezerwacje. Kask ma być dostarczony do sklepu na Szadółkach z Kościerzyny bo tam jest dostępny. Po... rozwiń

Obsługa w sklepie na Szadółkach to jakaś totalna porażka. Pierwszy kontakt nawet ok, składam rezerwacje. Kask ma być dostarczony do sklepu na Szadółkach z Kościerzyny bo tam jest dostępny. Po tygodniu - brak odzewu. Na miejscu dowiaduje się, że Pan nie może odnaleźć zamówienia, nie wie o co chodzi. Informuje, że były już dwie dostawy ale tego kasku nie ma. Ma się zorientować w temacie i oddzwonić w przeciągu 3-4 godzin. Oczywiście brak telefonu. Jadę następnego dni. Jest Pani która dokonywała rezerwacji. Obrażona, że dopytuję o zamówienie bo "przecież Ona do mnie nie dzwoniła, że kask jest do odbioru więc po co przyjeżdżam". O dostawie z Kościerzyny nikt nic nie wie. Do rozmowy wtrąca się jakiś kurier co twierdzi, że to on jeździ w tamte okolice "ale teraz On ma ważniejsze rzeczy na głowie" Zaciskam zęby i postanawiam poczekać na termin realizacji zamówienia który zapisany jest dokumentach rezerwacyjnych na 19.03.2022. Oczywiście brak odzewu ze strony sklepu. Zero telefonu 19.03 (sobota), w poniedziałek 21.03 też nikt nie dzwoni. Termin realizacji nie został dotrzymany. Zero kontaktu ze strony sklepu. Zmarnowałam 2 tygodnie na czekanie i się nie doczekałam. nie polecam!!!

zobacz wątek
2 lata temu
~Anna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry