Odpowiadasz na:

Marcin - opinia

Od 19 maja 2023 czekam na produkt resmed aparat do leczenia bezdechu sennego airsense 10 autoset c2C bez karty SIM × 1 zakupiony z refundacją przez internet. Zgodnie z regulaminem sklepu towar... rozwiń

Od 19 maja 2023 czekam na produkt resmed aparat do leczenia bezdechu sennego airsense 10 autoset c2C bez karty SIM × 1 zakupiony z refundacją przez internet. Zgodnie z regulaminem sklepu towar zakupiony (według sklepu internetowego był na stanie) do odbioru winien być w trzy dni robocze. Niestety do dziś 28.06.2023 r. (za dwa dni minie 6 tygodni od zamówienia) sprzętu nie ma, ale nie to jest przedmiotem mojej oceny a obsługa sklepu internetowego, która ma w głębokim poważaniu klienta. Zamiast ktoś poinformować mnie o tym, że zakupionego towaru nie ma , sam po tygodniu zatelefonowałem i otrzymałem informację o powyższym. Nadal nikt nie przejął się tematem bo przecież chce to poczeka... Gdy przed tygodniem zdenerwowany podniosłem ton rozmowy mówiąc, że powinni informować i że na stronie sklepu sprzęt jest dostępny odpowiedziano mi w tonie, iż mogą mi zwrócić kasę (po ponad miesiącu) i że mają sporo zamówień i klientów (kontekst ciekawy, że w poważaniu mamy ciebie bo i tak ktoś kupi), powiedziano mi też że nie ma komu informować ludzi o tym, że nie ma towaru. Mały szantaż, bulwersujesz się, to zwracamy kasę i poczekasz dłużej zamawiając gdzie indziej, a my wiesz gdzie cię mamy

zobacz wątek
1 rok temu
~Marcin

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry