Odpowiadasz na:

Leszek - opinia

full z fotelami
Auto odstawiłem 23.06, koszt usługi 340,00 zł. Jak to powiedział pan z obsługi full plus pranie foteli Kiedy stawiłem się po odbiór auta, pracownik obsługi myjni wskazał mi... rozwiń

full z fotelami
Auto odstawiłem 23.06, koszt usługi 340,00 zł. Jak to powiedział pan z obsługi full plus pranie foteli Kiedy stawiłem się po odbiór auta, pracownik obsługi myjni wskazał mi miejsce zaparkowania mojego auta. Było to na drugim końcu parkingu, w bardzo zaciemnionym miejscu. Od razu zapaliła mi się czerwona lampka. Dlaczego tam? Przecież powierzyłem swoje auto na czas usługi mycia. Czy nie zależy im, żeby mieć je na oku przez cały czas?Przecież za nie odpowiadają. Dziwne. Ale do sedna. Mój samochód został przerysowany na lewym błotniku, a rysa została w bardzo nieprofesjonalny sposób zamaskowana. Sprawę zgłosiłem do kierownika myjni. Niestety nie był w stanie powiedzieć jak to się stało. Zaprzeczył też, że myjnia miała coś z tym wspólnego. Może ktoś przechodził, zarysował i szybko naprawił - tego się niestety już nie dowiem. Na miejsce wezwałem policję, która przeprowadziła oględziny. Następnego dnia kontaktowałem się z właścicielem myjni. Rozmówca okazał się bardzo nieprofesjonalny i skrajnie niemiły. Kiedy próbowałem przedstawić sytuację, od razu usłyszałem niech pan sobie idzie do sądu. Próbował mi też insynuować, że obrażam jego pracownika z trzynas

zobacz wątek
1 rok temu
~Leszek

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry