Odpowiadasz na:

Rozczarowany obywatel - opinia

Jakość usług poniżej zera! W weekend majowy byłam z córką w oceanarium w Gdyni. Jako uczciwy obywatel tego jak się okazuje chorego systemu kupiłam bilet w parkomacie i jakie było moje zdziwienie... rozwiń

Jakość usług poniżej zera! W weekend majowy byłam z córką w oceanarium w Gdyni. Jako uczciwy obywatel tego jak się okazuje chorego systemu kupiłam bilet w parkomacie i jakie było moje zdziwienie jak kilka dni temu odebrałam polecony z wezwaniem do zapłaty kwoty 166 PLN za, jak napisali "nieopłacony postój". To jakaś kpina! Życzyłabym sobie, abyście Państwo dokładnie skontrolowali osobę, która to takie mandaty wystawia, może o zgrozo nie jestem jedyną w ten sposób potraktowaną.
Z poważaniem.

zobacz wątek
1 rok temu
~Rozczarowany obywatel

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry