Odpowiadasz na:

Matylda Niecko - opinia

Absolutny upadek White Merlin. Poznałam to miejsce jakiś rok, dwa lata temu, kiedy to byłam gościem hotelowym. Tym razem jako osoba z zewnątrz nie zostałam uprzedzona, że za 10 min personel sprząta... rozwiń

Absolutny upadek White Merlin. Poznałam to miejsce jakiś rok, dwa lata temu, kiedy to byłam gościem hotelowym. Tym razem jako osoba z zewnątrz nie zostałam uprzedzona, że za 10 min personel sprząta i zabiera ze stołu wszystkie potrawy. Zapłaciliśmy 225 złotych za dwa śniadania i 2 kawy z ekspresu, a jednocześnie czuliśmy presję ze strony obsługi, żeby opuścić lokal, bo teraz jest przerwa. Jedzenie na przeciętnym poziomie. Nie ma to nic wspólnego z legendą, ani z tym, że rzekomo klient jest najważniejszy, co jest napisane na stronie. To był stracony poranek, szkoda że tu przyszliśmy, bo było niemiło. Przez resztę mojego trzytygodniowego pobytu w Sopocie śniadania jadłam gdzie indziej. Nie polecam!

zobacz wątek
1 rok temu
~Matylda Niecko

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry