Odpowiadasz na:

Z woźniak - ocena

Ja zasadniczo nie pisze opinii ale sytuacja w Amazonii była na tyle przykra ze postanowiłam dla niej zrobić wyjątek. Obsługa traktuje klientów jak zło konieczne. Ja osobiście , po otrzymaniu... rozwiń

Ja zasadniczo nie pisze opinii ale sytuacja w Amazonii była na tyle przykra ze postanowiłam dla niej zrobić wyjątek. Obsługa traktuje klientów jak zło konieczne. Ja osobiście , po otrzymaniu informacji jak dopełnić formalności związanych z organizacja urodzinek (jak się potem okazało nieprawidłowych) jechałam specjalnie do Amazonii żeby wpłacić zaliczkę, podpisać umowę i odebrać zaproszenia. Okazało się ze przelew trzeba zrobić online , nie można jak mnie poinformowano wcześniej zapłacić na miejscu. wobec czego mogę przelew zrobić z telefonu na miejscu ( w tłumie wrzeszczących i rozpychających się wszędzie gości urodzinowych i ich rodziców) albo sobie przyjechać innego dnia jak już zrobię przelew z domu. W dodatku usłyszałam ze pracownik który mnie zle poinformował pracuje w tym miejscu od dawna więc na pewno dobrze poinformował tylko widocznie to ja coś zle zrozumiałam ( a dopytywałam kilka razy czy można zapłacić na miejscu ). Nieporozumienia zdążają się wszędzie i w każdej ineterakcji z druga osoba, ale taki całkowity brak chęci załatwienia sprawy i spotkania się w pół drogi jest dla mnie szokujący i jednak zdaza się rzadko. Nie polecam.

zobacz wątek
8 miesięcy temu
~Z woźniak

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry