Odpowiadasz na:

były klient - ocena

Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie. Wszystko jest fajnie do momentu reklamacji

Narożnik zamówiony w styczniu 2024 dociera na koniec lutego w usłudze transport z montażem!... rozwiń

Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie. Wszystko jest fajnie do momentu reklamacji

Narożnik zamówiony w styczniu 2024 dociera na koniec lutego w usłudze transport z montażem! Wszystko byłoby w porządku gdyby był w zamawianym kolorze i wybranym materiale. Miał być niebieski - przyszedł zielony.

Zgłoszenie reklamacyjne 02.03.2024, reklamacja uznana.

Przyjeżdża ekipa żeby go odebrać ale nie potrafi go rozmontować i odmawia obioru. Czekamy na inną ekipę która przyjeżdża innego dnia z narzędziami.

Narożnik jedzie do przetapicerowania. W między czasie telefony z naszej strony z pytaniem kiedy? - oni nic nie wiedzą, dadzą znać

Kończy się weekend majowy (zaczęło się w styczniu), przyjeżdża ekipa z narożnikiem ale. Nie mają narzędzi żeby go skręcić bo myśleli że żona im pożyczy. Proponują że jak dojadą do domu to sprawdzą u siebie czy mają takie narzędziami ewentualnie zadzwonią

Kolejne umawianie terminu. Przyjeżdża kolejna ekipa już przygotowana ale w trakcie montażu okazuje się że brakuje elementów montażowych a kanapa jest uszkodzona, wygięta w banan, buja się a deski skrzyni są połamane. Odmawiamy odbioru ale Panowie nie zabierają kanapy.

zobacz wątek
4 miesiące temu
~były klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry