Odpowiadasz na:

Daniel - ocena

Dobrze że trafiłem do Motor Centrum w Gdańsku na Miałkim Szlaku. W salonach w trójmieście nie znalazłem upatrzonego koloru Suzuki Vitary. Telefon do Motor Centrum, upatrzonego koloru nie było ale... rozwiń

Dobrze że trafiłem do Motor Centrum w Gdańsku na Miałkim Szlaku. W salonach w trójmieście nie znalazłem upatrzonego koloru Suzuki Vitary. Telefon do Motor Centrum, upatrzonego koloru nie było ale kerownik działu sprzedaży postanowił sprawdzić czy moja zachcianka może być zrealizowana sprawdzając w magazynie centralnym. Bingo!!! w dwa dni auto czekało na mnie w salonie. To jest modelowy wzorzec funkcji kierownika działu sprzedaży, klient powinien wyjechać zadowolony z salonu wybranym samochodem. Brawo Panie Jarosławie!. Salon przestrzenny, klima, cisza, kawa, tv, wygodnie. I najważniejsze cena auta pomniejszona o upusty cenowe! A teraz ja mogę się chwalić nowym autem. Bardzo polecam!

zobacz wątek
3 miesiące temu
~Daniel

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry