Odpowiadasz na:

obsługa klienta kuleje...

My w tej firmie musielismy zamawiać mundurek. Nie widzę pozytywów:(
Podstawowy minus: sposób podejścia do klienta (kuleje uprzejmość i jakiekolwiek wyjście z pomocą do indywidualnych... rozwiń

My w tej firmie musielismy zamawiać mundurek. Nie widzę pozytywów:(
Podstawowy minus: sposób podejścia do klienta (kuleje uprzejmość i jakiekolwiek wyjście z pomocą do indywidualnych potrzeb).
Na komunikacji ze sklepem i dojeździe traci się zbyt dużo czasu. Brak możliwości wpłaty na konto, trzeba po zwykłą kamizelkę jeździć dwa razy - najpierw z opłatą, potem po odbiór. Przez telefon zamówić nic nie można....
Drugi minus: czas oczekiwania - szycie jednej kamizelki trwa niemal miesiąc (!!)Tzn. w 4 tyg od zamówienia nie mam jej nadal...
Trzeci: cena (59 zł za kamizelkę dla pierwszaka). Do usprawiedliwienia, jeśli obsługa i czas oczekiwania byłby ok. A nie są....

zobacz wątek
10 lat temu
~mama pierwszoklasisty

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry