Odpowiadasz na:

Totalna niemoc, niekompetencja i lekceważenie klienta

Złożyłem wniosek o zmianę podst. danych firmowych na rach.firmowym. Sympatyczna Pani Sandra przyjęła wniosek i poinformowała, że zmiana w systemie nastąpi w ciągu paru godzin..... mija 10 dni -... rozwiń

Złożyłem wniosek o zmianę podst. danych firmowych na rach.firmowym. Sympatyczna Pani Sandra przyjęła wniosek i poinformowała, że zmiana w systemie nastąpi w ciągu paru godzin..... mija 10 dni - dane są niezmienione - jakikolwiek kontakt zdalny z oddziałem (tel. lub e-mail) niemożliwy, a więc dokonanie tel. reklamacji bezpośrednio w oddziale niemożliwe - jedyny dostępny telefon to nr do call center - dzwonię do call center po raz 1 - reklamację przyjęto - sprawdzam po czasie w systemie - danych nie zmieniono - dzwonię po raz drugi - reklamację przyjęto po raz 2 - sprawdzam po czasie w systemie - danych nie zmieniono - dzwonię po raz 3 (za każdym razem rozmawiam oczywiście z nową osobą, która nic nie wie o sprawie i potwornie się dziwi) - składam reklamację po raz kolejny - sprawdzam po czasie - danych nie zmieniono. REASUMUJĄC: dochodzę do wniosku, że zmiana na wniosek właściciela podstawowych danych na rachunku bankowym w tym banku nie jest możliwa. Więc może poszukać inny bank? No ale po co..... przecież dzisiaj każdy bank ma call center. Posiadanie firmowego rachunku bankowego jet dzisiaj wymogiem stawianym przez Państwo. Pozostanie mi chyba pójść do urzędu i poprosić o zasiłek.

zobacz wątek
10 lat temu
~Jarosław

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry