Odpowiadasz na:

Zadowolony klient - opinia

Jedna gwiazdka dla obsługi tylko ze względu na zachowanie Pana z ochrony. Ja rozumiem, że ma niewdzięczną pracę ponieważ różni ludzie przychodzą do sklepu ale krzyki na klientów to już chyba... rozwiń

Jedna gwiazdka dla obsługi tylko ze względu na zachowanie Pana z ochrony. Ja rozumiem, że ma niewdzięczną pracę ponieważ różni ludzie przychodzą do sklepu ale krzyki na klientów to już chyba przesada. Skoro ten Pan nie radzi sobie z emocjami może powinien ochraniać obiekty gdzie nie ma kontaktu z klientem chyba że firma chce być postrzegana jak sklepy w czasach które już na szczęście minęły. Dobrze , ze jest RODO bo pewnie ten Pan by robił zdjęcia i umieszczał w gablocie. To już tak do śmiechu ale gdy robię zakupy a jest ten ochroniarz to mam takie obrazki przed oczami.

zobacz wątek
1 rok temu
~Zadowolony klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry