Odpowiadasz na:

Klient - opinia

Przykro mi wystawiać tu negatywną opinię, ale to jedyne, co mi zostało po tym, jak pan wszystko olewał i przerzucał winę na klienta za każde swoje niedopatrzenie. Realizacja zamówienia i kontakt... rozwiń

Przykro mi wystawiać tu negatywną opinię, ale to jedyne, co mi zostało po tym, jak pan wszystko olewał i przerzucał winę na klienta za każde swoje niedopatrzenie. Realizacja zamówienia i kontakt przebiegały w taki sposób, że o wszystko trzeba było się dopraszać po kilka razy, inaczej tygodnie i ustalone terminy mijały bez żadnej informacji. Zamówiłem dwie szyby do balustrady, jedna przyszła z uszczerbionym narożnikiem. Oczywiście za to pan też nie wziął odpowiedzialności.

P.S. Ponad tydzień zajęło mu wystawianie faktury proforma. Potem mówił, że nie dostał przelewu, chociaż dostał, a nawet nie sprawdził. Dwa tygodnie po terminie odbioru zadzwoniłem zapytać, co z zamówieniem i powiedział, że zapomniał. Potem jeszcze klika razy próbowałem się umówić. W końcu przyjechał i tak po czasie i z łaską postawił zapakowaną szybę z nadzieją, że nie odpakuję jej na środku parkingu, żebym nie zobaczył obtłuczenia. Można by tu pisać jeszcze dużo.

zobacz wątek
2 miesiące temu
~Klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry