Odpowiadasz na:

Wiktor - opinia

Nikomu nie polecam. Sprzęt (jednej z marek, które serwis ma rzekomo w ofercie) przyjęty do naprawy, przetrzymany przez kilka tygodni (bez prób kontaktu z klientem), a następnie zwrócony bez... rozwiń

Nikomu nie polecam. Sprzęt (jednej z marek, które serwis ma rzekomo w ofercie) przyjęty do naprawy, przetrzymany przez kilka tygodni (bez prób kontaktu z klientem), a następnie zwrócony bez stwierdzenia usterki (za to z rachunkiem za rzekome "wyczyszczenie"). Ponieważ dalej nie działał, zaniosłem go z powrotem w ramach reklamacji, dostarczyłem też opinię rzeczoznawcy o usterce. Sprzęt został ponownie przyjęty do serwisu i... historia się powtórzyła: brak kontaktu przez 2 tygodnie, a następnie - kiedy zadzwoniłem z własnej inicjatywy - informacja, że sprzęt jest w pełni sprawny, a rzeczoznawca był najwyraźniej niekompetentny. Po odebraniu sprzętu zdecydowałem się wysłać go serwisu fabrycznego w Łodzi, gdzie już po 3 dniach zdiagnozowano dość oczywistą awarię. Wygląda więc na to, że pracownicy serwisu z Długich Ogrodów po prostu przetrzymali sprzęt przez kilka tygodni, prawdopodobnie w ogóle się nim nie zajmując...

zobacz wątek
2 lata temu
~Wiktor

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry