Odpowiadasz na:

Niedoszły klient - opinia

Bezczelne i całkowicie bezmyślne traktowanie klientów.

Moja wizyta wyglądała następująco:
Dojechałem spóźniony równo 5 min. na umówioną wizytę (niestety korki mnie pokonały).... rozwiń

Bezczelne i całkowicie bezmyślne traktowanie klientów.

Moja wizyta wyglądała następująco:
Dojechałem spóźniony równo 5 min. na umówioną wizytę (niestety korki mnie pokonały). Kobieta zwraca mi uwagę, że nie mam maski. Tłumaczę, że się bardzo śpieszyłem aby dojechać na czas i zapomniałem zabrać (w poczekalni jestem sam, kobieta za szybą), ale zaraz wchodzę przecież na wizytę do laryngologa i raczej nie zbada mnie z maską. Kobieta upiera się, że "musi być do rejestracji", co już samo w sobie jest kompletnym idiotyzmem. Ale ok. Mówię "dobrze, nie ma problemu, to proszę mi dać taką maskę jednorazową, założę". Na to dostaję odpowiedź, że "oni tu masek nie mają i mam iść sobie kupić do biedronki". Myślałem, że to żart, ale kobieta upiera się i koniec. Mówię więc, że przecież płacę prawie 200zł za wizytę, to chyba nie powinien być problem aby dali mi maskę skoro sami jej "wymagają". Dostaję odpowiedź, że oni "nie mają żadnego obowiązku rozdawać masek i nie mają zamiaru tego robić".
Moja wizyta jest już jakieś 10 min po czasie. Zostałem zmuszony do wyjścia, powrotu do domu i ponownego przyjazdu na miejsce.
Po powrocie kobieta wręcza mi

zobacz wątek
2 lata temu
~Niedoszły klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry