Odpowiadasz na:

Renata - opinia

Lokal w Auchan odwiedziłam 10.12.2022. ok. godz. 12-tej. Zamówiłam dwie małe kawy po 11,90zł. Tuż po złożeniu zamówienia w lokalu rozległ się przeraźliwy, głośny dźwięk "gwiżdżących" głośników.... rozwiń

Lokal w Auchan odwiedziłam 10.12.2022. ok. godz. 12-tej. Zamówiłam dwie małe kawy po 11,90zł. Tuż po złożeniu zamówienia w lokalu rozległ się przeraźliwy, głośny dźwięk "gwiżdżących" głośników. Dźwięk okazał się na tyle przykry i uciążliwy, że podeszłam do obsługi z prośbą o anulowanie zamówienia. Obie ekspedientki/kelnerki w sposób arogancki i napastliwy odmówiły zwrotu pieniędzy, mimo, iż moje zamówienie nie zostało przekazane do realizacji, a przede mną na kawę czekała jeszcze jedna osoba. Panie stwierdziły, że: 1 -nie wiadomo czyją winą jest ów dźwięk ("naszą", czy Auchan), 2 - nie mogą anulować zamówienia i zwrócić gotówki, 3 - jedna z kobiet: " ja też jestem nadwrażliwa na dźwięki". Do dłuższej chwili, gdy zagroziłam zwróceniem się do Federacji Praw Konsumenta, stwierdzono, że jedyne co mogą, to zadzwonić do kierownika. Na zewnątrz lokalu oczekiwałam na decyzję kierownika. Po kilku minutach wyłączono "świszczące" głośniki, wróciłam do lokalu i otrzymałam dwie filiżanki "cienkiej", lurowatej kawy, a kelnerka na tyle głośno, że słychać było przy sąsiednich stolikach oznajmiła, żebym "zaraz teraz" napisała opinię, "kto by się tym przejmował", "przyszła tu pani się awanturować?"

zobacz wątek
1 rok temu
~Renata

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry