Odpowiadasz na:

Klient który nigdy już nie wróci do Margo - opinia

To był mój drugi i ostatni zakup w tym salonie. Obsługa klienta poniżej krytyki, oczywiście wszystko było pięknie do czasu podpisania umowy, a po to już koszmar, opóźnienie, zmiana ceny,... rozwiń

To był mój drugi i ostatni zakup w tym salonie. Obsługa klienta poniżej krytyki, oczywiście wszystko było pięknie do czasu podpisania umowy, a po to już koszmar, opóźnienie, zmiana ceny, niedotrzymanie warunków ustalonych wcześniej. Zerowy kontakt sprzedawcy odnośnie kiedy będzie zamówione auto, a najlepsze na koniec po opłaceniu faktury i umówieniu się na odbioru oraz przyjechaniu otrzymaliśmy informację że auto nie jest gotowe może za dwa dni ;) Podsumowując auto opoznione ponad 2 miesiace, cena wyzsza zero negocjacji - jak nie ty to ktos inny i na koniec maja czas na przygotowanie mimo ze jest na placu od tygodnia. najgorsza obsługa klienta jaką znam, lepiej pojechać do innego miasta i na spokojnie kupić sobie auto.

zobacz wątek
1 rok temu
~Klient który nigdy już nie wróci do Margo

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry