Odpowiadasz na:

Maciej - opinia

Zamówiłem online - dostałem info, że 1 godzina oczekiwania, spoko, poczekamy. Po godzinie dzwonię na infolinię i słyszę "ale dopiero 10 minut minęło", po informacji, że zgodziłem się czekać... rozwiń

Zamówiłem online - dostałem info, że 1 godzina oczekiwania, spoko, poczekamy. Po godzinie dzwonię na infolinię i słyszę "ale dopiero 10 minut minęło", po informacji, że zgodziłem się czekać godzinę, a nie 70 minut pani mnie poinformowała, że przełęczy mnie do reklamacji, "gdzie poczekam, ale może manager restauracji się skontaktuje", w dziale reklamacji dostałem informację, że przesadzam, bo dopiero 17 minut minęło. Tak więc - na ten moment nikt się ze mną nie skontaktował, nikt mi nie powiedział, kiedy będzie zamówione jedzenie - a minęło 90 minut - 1 godz. i 30 minut dla pracowników infolinii. Dziękuję, nie polecam

zobacz wątek
9 miesięcy temu
~Maciej

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry