Odpowiadasz na:

Joanna - ocena

Niestety dzisiaj już nie było miło...
Gabinet i poczekalnia puste,pani w rejestracji rozmawia przez telefon i udaje, że mnie nie zauważa.Owszem,rozmawia z właścicielem pacjenta ,ale trwa to... rozwiń

Niestety dzisiaj już nie było miło...
Gabinet i poczekalnia puste,pani w rejestracji rozmawia przez telefon i udaje, że mnie nie zauważa.Owszem,rozmawia z właścicielem pacjenta ,ale trwa to wieczność . Ja przyszłam tylko po lek,którego być może nawet nie było; nie dane jednak było mi się o tym dowiedzieć. Po zakończonej rozmowie nadal czekam (jestem niewidoczna...?),bo trzeba uzupełnić informacje....Miała być sekunda,po kilku minutach nie wytrzymałam i dowiedziałam się ,że jeszcze kilka minut...Straciłam ok.10 minut w pustej klinice i niczego nie załatwiłam.
Jestem bardzo zawiedziona potraktowaniem. Od wielu lat leczymy tu nasze zwierzaczki i zawsze było super już "na wejście".

zobacz wątek
6 miesięcy temu
~Joanna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry