Odpowiadasz na:

Przewodniczący wspólnoty G 16 - ocena

Brak ciepłej wody. Od stycznia 2024 r. na adresy mailowe Prezesa OPEC, Biura Obsługi Klienta OPEC oraz numer alarmowy 993 zgłaszane są problemy niedostarczania ciepłej wody do mieszkańców... rozwiń

Brak ciepłej wody. Od stycznia 2024 r. na adresy mailowe Prezesa OPEC, Biura Obsługi Klienta OPEC oraz numer alarmowy 993 zgłaszane są problemy niedostarczania ciepłej wody do mieszkańców Wspólnoty mieszkaniowej Górnicza 16 w Gdyni, a wynika to z niewłaściwej cyrkulacji (słabego ciśnienia) wody użytkowej wody ciepłej dostarczanej do budynku. Mieszkańcy, aby skorzystać z ciepłej wody, spuszczają wodę przez bardzo długi czas (5 -10 min), a liczniki się kręcą i generują dodatkowe koszty. Chyba że taka jest polityka działalności OPEC Gdynia w celu powiększenia zysków. Adresaci mali całkowicie ignorują problem i klientów, a na wysłane maile w tej sprawie brak odpowiedzi.
Pracownik zarządcy mojej nieruchomości Pomorskiej Grupy Zarządców Nieruchomości (PGZN) weryfikując problem ustalił, że to nie tylko problem mojej wspólnoty, ale wszystkich siedmiu bloków przy ul. Górniczej od 12 do 24. Na wysyłane monity PGZN do Biuro Obsługi Klienta OPEC odpowiedziano, że wynika to z zamówienia niewłaściwej mocy na obecny sezon grzewczy. Prawda jest taka, że moc grzewcza na obecny sezon była zamówiona jak w poprzednich latach i w poprzednich latach nie było problemów z obiegiem wody w budynkach. Praw

zobacz wątek
1 miesiąc temu
~Przewodniczący wspólnoty G 16

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry