Odpowiadasz na:

Janusz S - ocena

jak np. zatkany kingston, czy coś urwanego, które stocznia zawsze pomagała naprawić, bez wymawiania się brakiem czasu lub zbyt małym zleceniem.
W zeszłym roku łódka przeszła dobry test... rozwiń

jak np. zatkany kingston, czy coś urwanego, które stocznia zawsze pomagała naprawić, bez wymawiania się brakiem czasu lub zbyt małym zleceniem.
W zeszłym roku łódka przeszła dobry test ponieważ przeprowadzałem ją z Gdańska do Portugalii w grudniu, przy bardzo wymagającej pogodzie. Wszystko zadziałało perfekcyjnie. Miałem tylko jedną awarię (bez winy stoczni), co wymagało dźwigu i naprawy w Belgii. Na moją prośbę Pani Joanna zorganizowała całą operację i wysłała z Polski pracowników, którzy w kilka godzin załatwili cały temat. Po drodze miałem też okazję dzwonić z morza i konsultować kilka kwestii gdy potrzebowałem pomocy. Nigdy nie zostałem pozostawiony sam sobie, niezależnie od pory.
Piszę tę długą opinię, ponieważ sam wiem jak trudno jest znaleźć dobrych fachowców, a - z drugiej strony - jak ważne to jest dla bezpieczeństwa i radości żeglugi. W przypadku osób zainteresowanych chętnie podzielę się doświadczeniem, możliwością zapoznania się z niektórymi rozwiązaniami na jachcie kontakt telefoniczny poprzez stocznię.
Moja ocena zdecydowanie polecam.

zobacz wątek
1 miesiąc temu
~Janusz S

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry