Odpowiadasz na:

Reklamacja ciagnaca sie juz 3 miesiac!

Stanowczo doradzam omijanie tej firmy z daleka. 29.09.2011, zakupilem w tej firmie drzwi zewnetrzne za kilka tys. Po 2 tygodniach, dostrzeglem w nich wade, przekreslajaca ich uzytkowanie w zimie... rozwiń

Stanowczo doradzam omijanie tej firmy z daleka. 29.09.2011, zakupilem w tej firmie drzwi zewnetrzne za kilka tys. Po 2 tygodniach, dostrzeglem w nich wade, przekreslajaca ich uzytkowanie w zimie (rygle w zamku cakowicie odkryte i wystawione na mroz)

1. Reklamacja drzwi u producenta musialem zajac sie sam, gdyz pracownik Starlemu na opis wykrytej wady odpisuje takimi tekstami np : "Protokół odbioru montażu został podpisany bez uwag.". (To bardzo pomocne)

2. Uzyskalem od producenta potwierdzenie, ze drzwi nie nadaja sie do uzytku zewnetrznego. Firma Stalrem po klotni z producentem o 400zl(!) przysyla serwis, ktory 21.11 zabiera drzwi.

Aktualnie mija trzeci tydzien, pieniedzy nadal nie otrzymalem. Sprzedawca nie podaje tez konkrentego terminu, kiedy pieniadze otrzymam. Nie reaguje takze na przedsadowe wezwanie do zaplaty. Zanosi sie na to, ze z pomoca rzecznika konsumentow, skieruje sprawe do sadu, co opozni zwrot pieniedzy do wiosny, jak nie dluzej. Tak to u nas wyglada, ze w wydawalo by sie oczywistej sprawie, duza firma, ktora ma kilka oddzialow w Polsce, poprostu dziaduje.

I na koniec motto z glownej strony firmy Stalrem : "Dla nas najwazniejszy jestes Ty kliencie"...

zobacz wątek
12 lat temu
~Oszukany klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry