Odpowiadasz na:

Bardzo słaba obsługa

Po telefonicznym zapytaniu czy dany podręcznik znajduję się w księgarni, pojechałam go odebrać, pan pracujący w księgarni powiadomił mnie jednak że niestety podręcznika nie ma. Umówiliśmy się że... rozwiń

Po telefonicznym zapytaniu czy dany podręcznik znajduję się w księgarni, pojechałam go odebrać, pan pracujący w księgarni powiadomił mnie jednak że niestety podręcznika nie ma. Umówiliśmy się że zadzwoni, kiedy podręcznik będzie na stanie, bo ma przyjść dostawa. Trzy dni później po telefonie podjechałam ponownie odebrać książkę, tym razem pani powiedziała, że niestety NIE MA i że będzie jutro, bo ktoś musiał przypadkiem sprzedać odłożoną książkę. Kompletny brak szacunku i profesjonalizmu w stosunku do klienta jak widać obsługa ma duży problem z organizacją. Dziękuję więcej nie skorzystam.

zobacz wątek
10 lat temu
~niezadowolona

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry