Odpowiadasz na:

Obsługa fatalna!

Bardzo chciałam zakupić auto w salonie KIA. Ale obsługa stanowczo wybiła mnie z mojej decyzji. Tak bezczelnej i lekceważąco podchodzącej do klienta firmy nie spotkałam nigdy! To im chyba powinno... rozwiń

Bardzo chciałam zakupić auto w salonie KIA. Ale obsługa stanowczo wybiła mnie z mojej decyzji. Tak bezczelnej i lekceważąco podchodzącej do klienta firmy nie spotkałam nigdy! To im chyba powinno zależeć by sprzedać auto, prawda? Umówiłam się na jazdę próbną KIA Rio na 16.30. O 16.30 widzę wyjeżdżający z salonu właśnie ten samochód. Po wejściu do salonu usłyszałam, że powinnam poczekać parę minutek na to auto. W tym czasie zadałam parę pytań kierowniczce na temat całego postępowania kupna itp. Odpowiadała mi bezczelnie, w taki sposób, że odczułam jakbym zadawała pytania z kosmosu. Po 15min KIA Rio wróciła pod salon, wychodzi z niej jeden z ekipy sprzedających z wieloma siatkami z zakupami.. Gdy powiedziałam, że przyszłam na jazdę próbną to powiedział 'dobrze' po czym przez kolejne 10min chodził po salonie z zakupami traktując mnie jak powietrze. Całe to zdarzenie sprawiło, że zniechęcili mnie do kupna. Czułam się, jakbym robiła im łaskę chcąc kupić u nich auto. NIE POLECAM NIKOMU, chyba że ktoś lubi być tak traktowany.

zobacz wątek
9 lat temu
~KIORIO

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry