Odpowiadasz na:

Rozczarowanie

Zamówiliśmy rolety, obsługa w salonie bardzo miła, wybór bardzo bogaty. Niestety, rolety były źle wymierzone, wypadały z ramek. Poza tym, rolety krzywo się podciągały, jakby były źle nawinięte na... rozwiń

Zamówiliśmy rolety, obsługa w salonie bardzo miła, wybór bardzo bogaty. Niestety, rolety były źle wymierzone, wypadały z ramek. Poza tym, rolety krzywo się podciągały, jakby były źle nawinięte na kasetkę. Złożyliśmy reklamację. Dostaliśmy nową roletę. Musieliśmy sami zamontować (ponieważ wybraliśmy kupno bez montażu, co było błędem). Roleta nie jest idealnie spasowana, ale jest lepiej niż było. Cały czas krzywo się roluje. I do tego, od czasu do czasu blokuje się. Trzeba pociągnąć ręką w dół, żeby ściągnęła się na dół. Proponuję zamawianie rolet z montażem, wtedy producent będzie poprawiał tak długo, aż w końcu będzie dobrze.

zobacz wątek
9 lat temu
~Kamila

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry