Odpowiadasz na:

Bardzo slabo, zupelny brak szacunku do klienta

Udalem sie do tego salonu by sprawdzic samochod przed trasa. U Lellka wygladalo to tak, ze samochod zostawialo sie na 1-1,5 godziny i bylo zrobione. Tutaj zostawilem samochod chwile po 9:00 na... rozwiń

Udalem sie do tego salonu by sprawdzic samochod przed trasa. U Lellka wygladalo to tak, ze samochod zostawialo sie na 1-1,5 godziny i bylo zrobione. Tutaj zostawilem samochod chwile po 9:00 na przeglad i mycie co mialo trwac okolo 1,5 - 2 godzin. Po kilkudziesieciu minutach dostalem telefon, iz mycie nie odbedzie sie gdyz nie ma osoby za to odpowiedzialnej - ok, rozumiem, zdarza sie. Samochod mial byc gotowy najpozniej na 11:00. Nie dostalem zadnego telefonu wiec osobiscie udalem sie do salonu - uslyszalem 12:00. A gdzie tam. O 12:00 pytam za ile samochod bedzie gotowy - uslyszalem 30 minut - do godziny. Bardzo sie spieszylem na spotkanie sluzbowe wiec poprosilem o podanie dokladnego czasu bo jak godzina to pojade pociagiem. W odpowiedzi uslyszalem "damy rade w 30 minut". Samochodem wyjechalem po okolo 50 minutach. Obok mnie siedziala Pani, ktora powiedziala, iz miala wlasnie odbierac samochod, a widzi, ze jeszcze nawet nie wjechal do serwisu :) Po czasie zajrzalem tutaj, poczytalem opinie i przestalem sie dziwic dlaczego mnie tak potraktowano. Brak szacunku do klienta, amatorka, żenada.

zobacz wątek
7 lat temu
~Gosc

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry