Odpowiadasz na:

dziwne podejscie do klienta

kupielm tam juz 2 rower i kilka akcesoriow i jaki i za pierwszym razem jak przy wydadku wiekszej sumy zapytalem sie o ewnetualny rabat dla stalego klinta. niestety najpierw na gorze przy... rozwiń

kupielm tam juz 2 rower i kilka akcesoriow i jaki i za pierwszym razem jak przy wydadku wiekszej sumy zapytalem sie o ewnetualny rabat dla stalego klinta. niestety najpierw na gorze przy akcesoriach poinformowano mnie ze pytac o to na dole przy rowerach potem natomiast na dole wyrazono zdzieiwnie ze wlasciwie to moglem otrzymac cos na gorze. wiec suma sumarum nic.
generalnie mam wrazenie iz moze personel i dobrze przeszolony ale troche trzeba sie do tego klinta bardziej usmiechnac bo jest to typowa sprzedaz schematowa chcesz to bierz a jak nie to do widzenia a to juz troche nie ten czas mam nadzieje ze to w pore zobacza bo ludki sie od nich odwroca i pojda tam gdzie beda lepiej obsluzeni

zobacz wątek
17 lat temu
~tdg

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry