Odpowiadasz na:

Nie zależy im na kliencie

Będąc w samej restauracji nie miałam specjalnie zastrzeżeń. Problem nastąpił przy dostawie do domu. Posiłek zamówiłam na pyszne.pl, okazało się że czas oczekiwania to 93min. Problem jednak nie w... rozwiń

Będąc w samej restauracji nie miałam specjalnie zastrzeżeń. Problem nastąpił przy dostawie do domu. Posiłek zamówiłam na pyszne.pl, okazało się że czas oczekiwania to 93min. Problem jednak nie w tym. Jedzenie przyjechała godzinę później niż powinno , do tego zimne, makaron i ryż posklejane. Dodam że mieszkam pol kilometra od restauracji. Zadzwoniłam, pani z obsługi powiedziała że wyjaśni sytuację i oddzwoni. Minął już miesiąc a telefonu nie było. Tak się nie traktuje klientów.

zobacz wątek
6 lat temu
~Joanna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry