Odpowiadasz na:

Nieudana próba doręczenia przesyłki

Moja przesyłka trafiła do firmy FedEx w dniu 02.11.17 r. W dniu 10.11.17 o godz. 12:30 kurier zanotował ,iż klient odmówił odebrania przesyłki. Przez te kilka dni trwała ciuciubabka. A to błędny... rozwiń

Moja przesyłka trafiła do firmy FedEx w dniu 02.11.17 r. W dniu 10.11.17 o godz. 12:30 kurier zanotował ,iż klient odmówił odebrania przesyłki. Przez te kilka dni trwała ciuciubabka. A to błędny adres ,a to klienta nie ma w domu. Aż w końcu klient z tego wszystkiego odmówił przyjęcia przesyłki chociaż bardzo chciał ją otrzymać i czekał na nią. Kontaktował się z firmą wysyłkową w celu uzgodnienia adresu.(był oczywiście zgodny)
Wydzwaniał do firmy wysyłkowej ,na infolinię firmy FedEx. Miła pani informowała,że oddzwoni za godzinę. Zadzwoniła po 24 godzinach. W końcu klient poprosił aby kurier jak ma problem z dotarciem pod adres by zadzwonił na tel klienta . Zadzwonił 10.11.2017 roku o godz.12:37 informując iż wiezie moją przesyłkę. Klient czekał,czekał. O godz. 13:57 odważył się wykonać tel do kuriera z pytaniem czy dzisiaj będzie z przesyłką. Dostał odpowiedź iż dzisiaj nie był i nie będzie.Lecz o godz.12:30 kurier już wiedział ,że klient odmówi odbioru co zanotował w statusie przesyłki.Zapewniam,że nie mieszkam na końcu świata. Od lat korzystam z usług firm kurierskich. Z taką ignorancją i robieniem z klienta przysłowiowego idioty nie spotkałam się. Omijajcie FedEx szerokim łukiem

zobacz wątek
6 lat temu
~Ewa J.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry