Odpowiadasz na:

Dziwna obsługa, fatalna jakość mebli, fatalny serwis reklamacyjny

1. Pan przyjmujący zamówienie narzekał otwarcie na klientów i dziwnie się zachowywał
2. Na zamówiony narożnik oczekiwałem bardzo długo - do końca maksymalnego terminu
3. Do sklepu nie... rozwiń

1. Pan przyjmujący zamówienie narzekał otwarcie na klientów i dziwnie się zachowywał
2. Na zamówiony narożnik oczekiwałem bardzo długo - do końca maksymalnego terminu
3. Do sklepu nie można się dodzwonić
4. Faktury zaliczkowe nie są czytelne (faktura opłacona i nieopłacona - za transport - wyglądają identycznie i przy dużej ilości dokumentów - nie trudno o pomyłkę)
5. Meble są słabej jakości (w BRW narożnik, który kosztował tyle samo, co wersalka i łóżko z materacem w Agacie razem, jest tandetnej jakości - obicie się marszczy i naciąga, mimo że płaciłem za nie dodatkowo)
6. Transport jest drogi (Agata ma dużo tańszy, sklepy budowlane również, mimo przewożenia cięższych rzeczy)
7. Mebel przyjechał uszkodzony (ubita nóżka, rozdarte obicie), a dodatkowo odsłonięta śruba od nóżki uszkodziła panel (nie była widoczna - przebiła opakowanie)
8. Był problem ze złożeniem reklamacji (formularz zgłoszeniowy jest dysfunkcjonalny, a skrzynka mailowa za mała, żeby załączyć zdjęcia)
9. Serwisant przyjechał spóźniony i naprawiał wersalkę od godziny 21 do 22; do tego naprawa została wykonana topornie i na siłę; ponadto serwisant uszkodził inną część i próbował to ukryć w protokole

zobacz wątek
6 lat temu
~Darek

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry