Odpowiadasz na:

Serwis GWARANCYJNY nie działa

W grudniu 2016 kupiłem w net-s duże dyski do serwera plików. Niemal dokładnie po roku jeden z nich znacznie zwolnił transfer zaczął zgłaszać błędy odczytu. Zdarza się, po to jest 2-letnia... rozwiń

W grudniu 2016 kupiłem w net-s duże dyski do serwera plików. Niemal dokładnie po roku jeden z nich znacznie zwolnił transfer zaczął zgłaszać błędy odczytu. Zdarza się, po to jest 2-letnia gwarancja. Skontaktowałęm się z serwisem. Tu pierwsze zdziwienie: kontakt jest możliwy tylko drogą mailową, a odpowiadają po tygodniu... OK, odpowiedzieli, żebym odesłał do nich dysk. Na szczęście odesłałem kurierem, więc mam potwierdzenie, bo od tego czasu serwis net-s zamilknął. Od 6 tygodni nie mam żadnej informacji poza "zgłosze jest w trakcie realizacji". Nie da się dodzwonić (pod numerem kontaktowym jest tylko automat, który mówi że jedyną drogą kontaktu jest email), a na emaile nie odpowiadają. Chyba pozostaje droga sądowa... NIE POLECAM!!!

zobacz wątek
6 lat temu
~Piotr

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry