Odpowiadasz na:

uszkodzenie bagażu

Bardzo nie uprzejma , nie mila , arogancka obsługa kontroli bezpieczeństwa . niekompetentna obsluga lotniska przy załadowaniu i wyladowaniu bagaży , moja walizka kupiona dzień przed lotem jest w... rozwiń

Bardzo nie uprzejma , nie mila , arogancka obsługa kontroli bezpieczeństwa . niekompetentna obsluga lotniska przy załadowaniu i wyladowaniu bagaży , moja walizka kupiona dzień przed lotem jest w opłakanym stanie cala poobijana , porysowana a do tego kółko cale wylamane .jestem rozczarowana i oburzona . w takich przypadkach 'my' pasażerowie powinniśmy domagać się rekompensaty za poniesione szkody przez obsługę lotniska , nie wspominając o przeprosinach . dolacze zapytanie o to jak poradzić sobie z 32 kg bagażem , bez kol które straciłam przez wasza obsługę ?!

zobacz wątek
2 lata temu
~Agata Przyborowska

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry