Odpowiadasz na:

Duże rozczarownie.

Zamówiłam taksówkę w celu podładowania akumulatora. W trakcie zagłoszenia podałam dokładny adres, oraz zadeklarowałam płatność kartą. Po chwili widnieje sms z zamówieniem, na którym jest płatność... rozwiń

Zamówiłam taksówkę w celu podładowania akumulatora. W trakcie zagłoszenia podałam dokładny adres, oraz zadeklarowałam płatność kartą. Po chwili widnieje sms z zamówieniem, na którym jest płatność gotówką. Dzwonię by wyjaśnić sytuację, a pani mówi mi, że to nie ma znaczenia bo sms idzie z automatu. Po chwili dzwoni kierowca, ktory mówi, że może przyjąc tylko gotówkę, ale możemy podjechać do bankomatu lub do jego kolegi w "Żabce". Na moją niechęć strwierdza, że lepiej bym się zdecydowała, bo będę baaardzo długo czekać. Serio? Odmawiam po czym dzwoni Pani i proponuje kogoś innego. Dostaję kolejne zgłoszenie na sms i dzwoni drugi kierowca z pretensją, że on nie zna adresu, i wogole jak on ma tu wjechać? (adres był naprawdę banalny) Po dotarciu na miejsce okazuje się być bardzo niemiłą, wręcz agresywną w swoim zachowaniu osobą, dawno nie miałam do czynienia z kimś takim. Totalna porażka. Nigdy więcej nie skorzytam z usług tej firmy!

zobacz wątek
1 rok temu
~Mila

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry