Odpowiadasz na:

Koloryzacja / załatwienie reklamacji

Kolor zszedł po pierwszym myciu - a potem szukanie przyczyny w nieodpowiednim szamponie, odpowiedni to ten zakupiony w ich salonie; tłumaczenie, że tak się zdarza przy pierwszej koloryzacji ale... rozwiń

Kolor zszedł po pierwszym myciu - a potem szukanie przyczyny w nieodpowiednim szamponie, odpowiedni to ten zakupiony w ich salonie; tłumaczenie, że tak się zdarza przy pierwszej koloryzacji ale brak rzetelnej informacji o ewentualnym ryzyku/skutkach przed zabiegiem; dalej propozycja naprawienia koloryzacji za co ponownie trzeba zapłacić, ewentualnie z bliżej nieokreślonym rabatem. Na koniec wycofanie się ze wszystkiego. Efekt ? Prawie PLN 400 wyrzucone w błoto, na jednorazową usługę. Nawet szampony koloryzujące zachowują dłużej kolor na włosach. Nazwa salonu/marki niesie powiew wielkiego świata, finalnie to jedna wielka porażka i dno.

zobacz wątek
4 lata temu
~Klientka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry