Odpowiadasz na:

Była klientka - opinia

Od miesiąca nie mam tv, ale to najmniejszy problem bo i tak oglądają tylko dzieci i to bardzo rzadko. W końcu w związku z epidemią postanowiliśmy pooglądać wiadomości, więc zadzwoniłam do firmy aby... rozwiń

Od miesiąca nie mam tv, ale to najmniejszy problem bo i tak oglądają tylko dzieci i to bardzo rzadko. W końcu w związku z epidemią postanowiliśmy pooglądać wiadomości, więc zadzwoniłam do firmy aby wyjaśnić ten brak. Bardzo niemiła Pani poinformowała mnie, iż zalega z dwoma fakturami za 2017 rok. Co roku mamy nową umowę i nigdy wcześniej nie było mowy o jakichś zaleglosciach. Pani włączyła internet. Po tygodniu poprosiłam o kolejne wyjaśnienia bo z moich wpłat okazało się iż przez ostatnich 6 lat mam nadplatę 600zł. Pani wysłała zestawienie należności i wpłat w formacie pdf i kazała mi przeanalizować plik. Włączyła rzekomo usługi. Rzekomo ponieważ nadal nie ma internetu. Jak poprosiłam o podsumowanie należności i wpłat stwierdziła, że mam sobie sama podliczyć sumy. Tak działa dział księgowości. Ponadto Pani stwierdziła, że temat jest dla niej zamknięty i może wyłączyć usługi. Pani Anita B.

zobacz wątek
4 lata temu
~Była klientka

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry