Odpowiadasz na:

Zdenerwowany klient. - opinia

Stanowczo odradzam. Montaż mebli miał zostać wykonany w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy. Zamiast tego pierwsze prace zaczęły się grubo po czterech. Dodatkowo przedstawiciel firmy... rozwiń

Stanowczo odradzam. Montaż mebli miał zostać wykonany w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy. Zamiast tego pierwsze prace zaczęły się grubo po czterech. Dodatkowo przedstawiciel firmy wielokrotnie przestawiał termin. Raz nawet, wieczorem przed planowanym montażem. Kiedy wszystko zostało już w mieszkaniu rozłożone i przygotowane pod montaż. Ekipa dodatkowo montażowa grubo się spóźniła. Ustalane również było, że prace potrwają jeden dzień. Niestety ekipa poinformowała że usługa będzie musiała być wykonywana również następnego dnia. Ukończona praca pozostawiała wiele do życzenia. Brakowało części elementów, nie działało zamontowane światło, w środku mebli znajdowały się rysy, źle zostały zamontowane niektóre elementy, a jeden miał kompletnie złe wymiary. Umawianie się na dokończenie prac było prawdziwą katastrofą. Notorycznym było nie przychodzenie na umówiony dzień oraz ignorowanie telefonów. Ilość zmarnowanego czasu przez niesłowne umawianie się można liczyć w tygodniach. Najgorsze jest to, że firma zażądała opłacenia wszystkiego z góry przed samym rozpoczęciem usługi. Firma lekceważy, okłamuje klientów i cechuje się ogromnym nieprofesjonalizmem.

zobacz wątek
3 lata temu
~Zdenerwowany klient.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry