Widok
AA - opinia
Auto zakupione 6 lat temu w salonie, nowe, jak się okazało nowe auto miało już szkodę lakierniczą, o czym oczywiście sprzedawca nie poinformował.
Likwidacja innej szkody lakierniczej w serwisie Margo również pozostawia wiele do życzenia z uwagi na widoczny inny odcień lakieru.
Po 5 latach widoczna rdza w kilku miejscach. Trudno zatem ocenić obsługę i jakoś usług pozytywnie.
Likwidacja innej szkody lakierniczej w serwisie Margo również pozostawia wiele do życzenia z uwagi na widoczny inny odcień lakieru.
Po 5 latach widoczna rdza w kilku miejscach. Trudno zatem ocenić obsługę i jakoś usług pozytywnie.
Moja ocena
Hyundai Margo
kategoria: Salony samochodowe
obsługa: 1
oferta: 4
jakość usług: 1
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 1
2.2
* maksymalna ocena 6