Widok
Absurdalnne podejście do klienta
Byłem trzecią osobą tego dnia umówioną z doradcą biznesowym w sprawie usługi, której nie ma dla pomorskiego... jak się okazało. Specjalnie przyjechałem z innego miasta tylko po to. Doradca wyraził swoje zdziwienie iż ma oferować nieistniejącą usługę. Przekonał mnie jednak do założenia konta firmowego, w ramach którego miałem otrzymać 5000zł nieoprocentowanego debetu na start. Minął ponad miesiąc - konto mam, opłaty zostały pobrane, darmowego debetu nie mam. Nie pomogła póki co ani reklamacja ani kolejna wizyta w oddziale i złożenie podpisanego wniosku. Status sprawy nieznany.
Zachęcono mnie też do skorzystania z karty kredytowej informując, której nie potrzebowałem. Uzasadniono, ze jako jedyna karta w Polsce nie ma opłat za pobranie gotówki w bankomacie. Całe szczęście, że zażądałem od konsultanta przed podpisaniem umowy przeczytania regulaminu. Owszem, opłaty nie ma ale za to odsetki są ogromne :-) Kolejna wyprawa do banku kosztowała mnie stracony czas i paliwo.
Zachęcono mnie też do skorzystania z karty kredytowej informując, której nie potrzebowałem. Uzasadniono, ze jako jedyna karta w Polsce nie ma opłat za pobranie gotówki w bankomacie. Całe szczęście, że zażądałem od konsultanta przed podpisaniem umowy przeczytania regulaminu. Owszem, opłaty nie ma ale za to odsetki są ogromne :-) Kolejna wyprawa do banku kosztowała mnie stracony czas i paliwo.
Moja ocena
Idea Bank
kategoria: Banki
obsługa: 1
oferta: 2
prowizje i opłaty: 2
dostępność: 1
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6