Widok
To jest rama do przełaju, więc musi przyjąć oponę do 35mm. W mojej (też przełaj, ale nie CX-ONE) swobodnie wchodzi też 37mm, problem się zaczyna przy bodaj 42mm.
A co do prostej kierownicy, to niedługo sprawdzę na swoim, bo zmieniam i raczej też nie powinno być problemu. Oczywiście zależy jak
szeroka to będzie kierownica, ale przecież można wyregulować właśnie odpowiednim mostkiem.
A dlaczego chcesz mieć prostą kierownicę? Ja akurat taką zakładam, bo mam kierę i manetki z mtb.
A co do prostej kierownicy, to niedługo sprawdzę na swoim, bo zmieniam i raczej też nie powinno być problemu. Oczywiście zależy jak
szeroka to będzie kierownica, ale przecież można wyregulować właśnie odpowiednim mostkiem.
A dlaczego chcesz mieć prostą kierownicę? Ja akurat taką zakładam, bo mam kierę i manetki z mtb.
Chce zastosowac prosta kierownic, bo tez wlasnie taka posiadam. Chce zrobic przekladke jaknajwiekszej ilosci osprzetu ze swojego starego mtb. Pozniej (w przyplywie gotowki) bede zmienial na baranka i osprzet szosowy.
Myslalem tez o starcie z prosta kierownica w jakies skandii, albo plaskim maratonie (mazovia). Jak bedzie baranek, to jeszcze sie czepiac beda, a tak nie powinni :)
Myslalem tez o starcie z prosta kierownica w jakies skandii, albo plaskim maratonie (mazovia). Jak bedzie baranek, to jeszcze sie czepiac beda, a tak nie powinni :)
Ja myślę, że spokojnie możesz w to iść. Najlepiej gdybyś miał napęd 8/9 rzędowy. Łatwiej jest wtedy stopniowo wymieniać osprzęt. Z tego co wyczytałem napęd 10 rzędowy już nie jest tak kompatybilny. Jedyny problem jaki możesz jeszcze napotkać, to jeśli masz teraz koła do MTB, rozstaw jest wtedy 135mm z tyłu, a w szosie/przełaju 130mm. Mi koło wchodzi, chociaż na wcisk :)