Firma w porządku. Szybka reakcja na reklamację (przesyłka była uszkodzona). Już na drugi dzień przyjechał kurier aby spisać odpowiedni dokument. Bardzo miła obsługa telefoniczna. Pani rzeczowo poinformowała mnie o tym, jakie dalsze kroki powinienem przedsięwziąć. Wysłałem niezwłocznie odpowiedni sygnał do nadawcy (Niemcy) i po kolejnych kilku dniach otrzymałem ponownie zamówiony produkt. Tym razem nieuszkodzony. Zatem nie jest wcale tak źle z Firmą GLS. Trzeba tylko trochę wyrozumiałości i nieco własnej inicjatywy, a nie wymagać, by kurier wiązał nam buty. Fakt, kuleje trochę synchronizacja informacji (śledzenie na stronie GLS Poland - bez zarzutu, natomiast w aplikacji - pusto), myślę jednak, że Firma się z tym z czasem upora. Ale to mały szczegół, dla mnie - mało istotny.
Reasumując: jest dobrze i życzę Pracownikom GLS wszystkiego najlepszego!