Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani Adrianno,
dziękujemy za przesłaną opinię.
Chcielibyśmy podkreślić, że naszym celem jest zapewnienie wszystkim Gościom przyjemnego i bezproblemowego pobytu,...
rozwiń
Szanowna Pani Adrianno,
dziękujemy za przesłaną opinię.
Chcielibyśmy podkreślić, że naszym celem jest zapewnienie wszystkim Gościom przyjemnego i bezproblemowego pobytu, a każda sprawa jest dokładnie analizowana, aby zapewnić sprawiedliwość i klarowność dla obu stron. Pani uwagi są dla nas bardzo ważne i zostaną wykorzystane do dalszego doskonalenia naszych procesów, w tym komunikacji po zakończeniu pobytu oraz procedur zwrotu depozytu.
Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Działem Obsługi Gości, abyśmy mogli dokładniej omówić Pani sytuację.
zobacz wątek
11 miesięcy temu
Adrianna