Widok

Agata Meble szadółki

Zamówiłem meble na otwarciu do dziś tj po 4 tygodniach nikt nie poinformował mnie że meble są do odebrania, jak dziś zajechałem do sklepu poszedłem do doradcy na stanowisku , który poinformował mnie że meble są do odebrania w magazynie . Tam po odstaniu 20min pan magazynier poinformował mnie że muszę iść do kasy i odebrać fakturę za meble bo on mi bez faktury nie wyda mebli. Oczywiście do kasy straszna kolejka z 15 osób.Pani kasjerka informuje że niemożna uruchomić kolejnej kasy bo oni w piątek mają tylko trzy kasjerki. Ogólne odczucie totalny bałagan i niekompetencja organizują promocje i są w ogóle nie przygotowani do obsługi większej ilości klientów.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szczęściarz - masz przynajmniej meble. Ja miałam dostać swoje 2 tyg. temu i prawdopodobnie czekają mnie Święta na kartonach. Gdy dzwonię do salonu dostaję informację, że meble są już w drodze - i tak od tygodnia. Poza tym zamówiłam tam też narożnik, który miał być dostarczony w darmowym transporcie razem z meblami. Ponieważ narożnik jest już w magazynie, zaproponowałam, żeby przywieźli mi chociaż narożnik, a meble jak już będą. Nie zgodzili się. Jeśli chcę mieć narożnik muszę zapłacić za jego transport. Gdy pierwszy raz dzwoniłam do salonu, Pani z którą rozmawiałam zdziwiła się, że dzwonię, bo "dopiero" 3 dni się spóźniają. Podejrzewam, że takich osób jak ja jest znacznie więcej. Mam nowe mieszkanie, w którym za szafkę RTV robi karton, a za kanapę dmuchany materac - wymarzony świąteczny nastrój dzięki Agata Meble.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szok, to okazuje sie że nie tylko ja miałam święta na kartonach... w sumie czekam 28 dni. Po telefonach zastosowałam metodę e-mailowania i grożenia oraz wymieniania kolejnych nazwisk osób z którymi w między czasie rozmawiałam. trochę pomogło i chyba się chcieli pozbyć upierdliwej baby bo w końcu poinformowano mnie kiedy wogóle dostanę zamówienie. Zastanawiam się nad pozwem o odszkodowanie zadośćuczynienie - a może jest więcej chętnych?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
jeżli chcesz stracić pieniądze, nabawić się nerwicy i kupić bubel przyjedź do agata meble polecam masz zagwaranowany hardcore szczególnie w gdańsku szadółkach!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zgadam sie w 100%. Ciesz sie że wogole masz meble. Ja czekalem 9 tygodni na dostawę po czym dojechła do mnie kanapa inna niz zamawiałem i jescze uszkodzona. W sklepie próbowano wymusić na mnie rozpoczęcie procedury reklamacyjnej - tylko czego? mebla, który nie jest tym zamówionym? Kompletny brak kompetencji, szacunku dla klienta, balagan i beztroska kierownictwa. Ostrzegam przez zakupami w Agacie meble!!!
Przy okazji - czy ktoś probował sprawę zglosić do Rzecznika Praw Konsumenta?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, należałoby stworzyć profil FB AntyAgataMeble. Trzeba wieść szerzyć, by inni się nie musieli z nimi użerać. Czekam miesiąc, i co? I nic...meble będą jutro między 16 a 20 :D - standardowa gadka. Ludzie NIE KUPUJCIE W AGACIE BO BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ!!! Jutro dzwonię do rzecznika i dowiem się jak to wygląda, a w szczególności czy da się wyciągnąć trochę kaski za zwłokę. Może to ich nauczy szacunku do klienta.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Po pierwsze nikt nie pisze o dobrych stronach salonu Agata Meble, ile jest klientów zadowolonych z tego sklepu?? Ja osobiście kupowałam już tam kilkakrotnie i nie miałam żadnego problemu!!! Moi znajomi i rodzina również robią zakupy w tym sklepie i jakoś nie narzekają. Salon ma naprawdę duży asortyment. Z tego co mi wiadomo Agata nie jest producentem mebli, ale współpracuje z innymi producentami i podejrzewam, że pewne opóźnienia się zdarzają ale jak śmiem sądzić to z winy producenta anie salonu. Druga sprawa jeśli umiesz czytać to w umowie zawartej między tobą a sklepem jest dokładnie napisane co następuje w sytuacji gdy towar nie jest dostarczony w terminie.
Są też tam inne ciekawe informację, wystarczy poświęcić parę minut i to przeczytać a nie mądrzyć się i pisać co ślina na język przyniesie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
No cóż, zadowolona klientka jest zapewne kimś z kadry kierowniczej, bo nawet pracownik tak dobrze nie napisałbyo "swojej "firmie, mając świadomość jaki burdel tam panuje. To wszystko o czym piszą niezadowoleni klienci to.... codzienność.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy jesteś pewien że Twój stolarz jest odpowiednią osobą by wykonać meble dla Ciebie http://www.e-umeblowani.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
No cóż, podejrzenie, że napisał to ktoś z pracowników mnie nie dziwi ale też nie obchodzi, ja wiem swoje. Jestem zadowolona klientką :) i nie pracuję w Agata Meble. Tyle w temacie. Dalsze spekulacje mnie nie interesują.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
wstyd właścicielu że to piszesz...żałosne, poczytaj w internecie co o was piszą klienci nabici w meble...trzeba być niezłym oszustem aby bronić złej sprawy...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3
Opinia została zablokowana przez moderatora
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry