Widok

Agata meble Gdańsk

Witam. Jeśli ktoś ma słabe ciśnienie a nie wie jak je sobie podwyższyć to powinien zrobić zakupy w Agata Meble w Gdańsku. Kupiłam narożnik za 1650zł. Sprzedawca poinformował mnie, że czekać będę max. 5 tyg. Gdy minęło 6 tygodni, a narożnika ani widu ani słychu , próbowałam się dodzwonić na wszelkie możliwe telefony w Agata Meble. Albo nikt nie odbierał albo było zajęte. Po wykonaniu chyba ze 100 prób połączeń dodzwoniłam się do Pani sprzedawcy z działu kanap, która poinformowała mnie, no że widzi że kanapy nie ma , ale to nie wina Agata Meble, tylko producenta, itd. A więc wniosek: po co kupować w Agata, skoro oprócz wzięcia narzutu nie poczuwają się do niczego. Po mojej prośbie, Pani oddzwoniła wieczorem, ze narożnik będzie za tydzień. Po oznaczonym dniu, na dzień następny przyszedł sms, że jest do odbioru. Gdyby chciało mi się reklamować opóźnienie, to w umowie Agata Meble poczuwa się do opłacenia 0,01% ( w tym przypadku 1,65zł za dzień 14 dni= 23,60) tylko powinnam się pofatygować do sklepu Agata Meble do kasy i sobie te pieniążki odebrać. Równa to się dla mnie kosztowi paliwa nie licząc straconego czasu. Agata Meble zastrzega sobie PRAWO uznania nie dostarczenia mebla po 90 DNIACH.
Kolejny koszmar (ciągle zajęte) umówienie transportu na chyba ogólnopolska siec DTS. Potem oddzwania ktoś z oddziału DTS np. proponując przedział czasowy 15-20. W ogóle nie będą z Tobą rozmawiać nt, transportu dopóki za niego nie zapłacisz. Dochodzi kolejne 115zł zgodnie z zasadą płać a potem zgódź się na to co ci proponują. Poprosiłam, żeby kurier był po godz. 16, kiedy wracam do domu. Oczywiście po kolejnych tym razem 20 próbach połączeń z DTS Gdańsk, Pani informuje, że nie gwarantuje, że kurier będzie po 16, ale zaznaczy w zamówieniu.
W dniu dostawy, kuriera nie obchodziła moja prośba, przyjechał o 15.15. Córce przekazał, że kanapy nie może złożyć, bo jest to skomplikowany montaż i w opcji ma coś takiego za 100 zł. To chyba żart kolejna 100zł, o której NIKT nie wspomniał w Agata Meble, że konieczne jest dopłacenie do montażu (notabene 10 śrub i podkładek + 4 blachy). A więc łączny koszt : 7 tygodni zablokowana kasa oraz żeby kanapa stała w całości w pokoju: 1865zł.
+ gburowate odpowiedzi na email z działu reklamacji i odzywki sprzedawcy : o co chodzi, przecież TO NIE WINA AGATY MEBLE.
NIGDY PRZENIGDY NIE ZROBIĘ ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowna Pani,
Bardzo nam przykro, że ma Pani złe doświadczenia z procesem zamówienia w naszym salonie.
Oczywiście w standardzie naszej firmy wymagamy od pracowników, aby informowali klientów w okresie wzmożonych zamówień o możliwości przedłużenia dostarczenia zamówienia przez producenta. Usługi transportowe są realizowane przez zewnętrzną firmę. Prosimy o wysłanie oficjalnej wiadomości w naszym formularzu kontaktowym zawartym na stronie http://www.agatameble.pl wraz z podaniem danych osób, które Panią obsługiwały. Chcielibyśmy przyjrzeć się bliżej opisywanej sprawie, aby w przyszłości nie pojawiały się tego typu zdarzenia.
Pozdrawiam
E-rzecznik Agata Meble
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
e rzeczniku masz opis więc po co kontakt ,dobrze że opisana została taka sytuacja będę miał ją na uwadze przy zakupach w agata meble KOCHANI PAMIĘTAJCIE NAJPIERW JESTEŚ KLIENTEM POTEM NATRĘTEM . omijać takie sklepy szerokim łukiem to nasze prawo
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1
A gdzie kupować meble jak omijać mamy te z największym wyborem mebli? :) Wszędzie jest tak samo, to wina producenta zazwyczaj jest.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mnie sprzedawca z Agaty uprzedził o ewentualnym opóźnieniu dostarczenia mebli jak i o płatnym transporcie. Co prawda czekałam nieco krócej niż Pani, ale u mnie odbyło się wszystko zgodnie z zapewnieniem sprzedawcy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też nie miałam problemów z dostawą ani meblami. Wszystko dotarło do mnie takie jakie zamówiłam i meble jak dotąd sprawują się świetnie. Kanapę używamy codziennie i też pomimo moich obaw tkanina jest wciąż taka sama , nie rozciąga się
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja bardzo sobie zawsze chwaliłam meble z agata meble. Także wcale nie dziwi mnie Twoja opinia Beata
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Agata meble mają najlepsze wyroby, raczej żadna firma nie prezentuję takiej jakości.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


niestety to prawda - kpina, zero odpowiedzialaności.


Zakupiliśmy meble łącznie z montażem i dostawą. 4 miesiące tak 4 miesiące reklamujemy że nie dojechały nogi do komody salma. Zapomnijcie o jakiej kolwiek załatwieniu reklamacji. Minęły 4 miesiące i stoi komoda bez nóg. Chciałem juz sam załatwić temat poprzez okupienie tych nóg - aby skończyć koszmar. Nie ma szans - w momencie gdy już zapłacicie - to pozostaje jedynie liczyć na szczęście że we wnętrzu paczki będzie wszystko w komplecie i całe. Jeśli nie to pozamiatane - nie macie szans na reklamacje. Przeczołgają was na tzw. "zmęczenie". Jeśli Agata Meble Gdańsk bedzie szukać o czym piszę - łatwo to znaleźć. Ostatnia rozmowa z tak zwanym działem reklamacji w dniu 19.12.2017 godzina 11:34 - komoda salma wiśnia - brak nóg komody.
Zakup u nich to kupno : kota w worku. "Najpierw zapłać - potem czekaj na niespodziankę z magazynu" - o ile dojedzie. Jesli nie widziałeś komody bez nóg - daj znać prześlę fotki jakimi komodami handluje agata meble.
A jeszcze jedno: zapomnijcie o tym np. że ktoś wam pozwoli otworzyć paczke na magazynie by sprawdzić stan ilościowy - najpier podpisz że wziąłeś -potem rozpakowuj - nooooo gdyby jednak sie okazało ze czegoś brakuje: "sorrry taki mamy klimat w agata meble" że masz napisać reklamacje - no i do 2 miesięcy bedzie odpowiedź. Nie łódź sie że odpowiedzią będzie np. przekazanie tobie brakującego elementu - na 99% odpowiedzią będzie skopiowanie odpowiedzi producenta mniej wiecej cytuję: " reklamacja odrzucona".

Współczuje tym co się nakręcą na kupowanie w ich salonie w Rumii - szybko sie z tego wyleczą. Szkoda że kasę tam wpakują.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

A ja mam całkowicie odmienne zdanie... praktycznie całe mieszkanie umeblowane w salonie Agata i nigdy zAdnych problemów. Ostatnia czesc - komodę odebrałam w zeszłym tygodniu - dokładnie 2 tygodnie od zamówienia. Zamówiłam opcje z montażem i dostawa, bo w końcu blondynka - mogłoby mnie przerosnąć montowanie komody.. ja trafiłam na bardzo przyjemnego kuriera, który nie mial problemów z umówieniem się na konkretna godzinę i dzien - w końcu jak sam powiedział - on tez wie co to praca. Także ja nic złego powiedzieć nie mogę - zawsze byłam zadowolona z transakcji z Agata i ja na pewno będę wracać
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry