Aleksandra - ocena
Zdumiewające jest to jak fatalna obsługa klienta panuje w tak renomowanej firmie.
Wszystko wygląda super dopóki nie podpisze się umowy, w której rzekomo miało być wszystko zawarte, a później...
rozwiń
Zdumiewające jest to jak fatalna obsługa klienta panuje w tak renomowanej firmie.
Wszystko wygląda super dopóki nie podpisze się umowy, w której rzekomo miało być wszystko zawarte, a później okazuje się zupełnie inaczej pomimo zapewnień pracowników, którzy później są zwalniani. Może warto było by ich odpowiednio przeszkolić z zakresu usług jakie firma świadczy?
Zero kontaktu i zainteresowania, a reklamacja..? Można pisać do woli, a i tak NIKT nie raczy odpowiedzieć, mimo obowiązujących terminów.
Czy kadra zarządzająca firmą się tym w ogóle interesuje, czy jesteśmy pojedynczym przypadkiem?
Nigdy nie polecę tej firmy, a wręcz będę przestrzegać innych!
zobacz wątek