Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani,
bardzo dziękujemy za odwiedziny oraz za podzielenie się tak szczegółową opinią. Cieszymy się, że doceniła Pani naszą kelnerkę, wystrój i kawę powitalną – to ogromna...
rozwiń
Szanowna Pani,
bardzo dziękujemy za odwiedziny oraz za podzielenie się tak szczegółową opinią. Cieszymy się, że doceniła Pani naszą kelnerkę, wystrój i kawę powitalną – to ogromna motywacja dla całego zespołu.
Przykro nam, że czas oczekiwania na dania okazał się zbyt długi, a omletowi towarzyszyła źle wypłukana sałata. Jako nowy lokal wciąż dopracowujemy procesy – zarówno organizację kuchni, jak i szkolenie personelu. Otworzyliśmy się trzy dni wcześniej, więc pracujemy cały czas nad nowym menu i przyspieszeniem procesów. Zapraszamy wkrótce aby przekonać się o poprawie :)
zobacz wątek