Widok
Nie wszyscy - jeden zgłosił, kilku ponarzekało sobie na forum, problem dotyczył kilkudziesięciu (sektor), zmiana ustawień niestety powoduje chwilowe rozłączenie klientów z sektora. Wygląda na to, że ten konkretny problem udało się rozwiązać. Mogą być jeszcze inne, w innych miejscach sieci, ale (powtarzam się) potrzebujemy bezpośrednich zgłoszeń od konkretnych Klientów, a nie anonimowe narzekania na forum publicznym. Przy okazji prośba - pisząc SMS proszę się przedstawiać adresem instalacji, bo bywa że przychodzi "czy jest jakiś problem z internetem?" i muszę dopytywać u kogo i co się dzieje.
Nie wolno na 5 lat, prawo dopuszcza umowy na max 2 lata. Ale jak taka super usługa to kto by rezygnował? Umów na 2 lata faktycznie nie mam ale na rok można wpłacić z góry i jest wtedy taniej. Lojalkę można sobie zrobić przy pomocy instytucji finansowej w której bierzemy kredyt i potem go spłacamy, lub likwidujemy lokatę i potem znowu na nią odkładamy.
Już podobno jest w górnej części Księżycowej: https://inter-komp.net/mapa-zasiegu-sieci/
Ja też nie narzekam na łącze z Inter-Kompu. Po męczarniach z internetem mobilnym światłowód mocno ułatwił życie. Szczególnie przydatne jest symetryczne łącze, dzięki któremu wysyłka dużych emaili i synchronizacja tzw. chmury trwa kilka sekund.
Jeżeli komuś za droga jest oferta 100/100, to jest przecież tańszy wybór. A jeśli chcesz 300/300, to pewnie musisz się do Kosakowa przeprowadzić.
Jeżeli komuś za droga jest oferta 100/100, to jest przecież tańszy wybór. A jeśli chcesz 300/300, to pewnie musisz się do Kosakowa przeprowadzić.
Widząc ping 300ms na pewno nie powiedziałbym ze dobrze działa. I klienta który zgłaszał codziennie na pewno bym pamiętał. Poza przypadkami ze po prostu w danym miejscu był słaby zasieg (ale tego się nie da zmienić w 15 minut) nie przypominam sobie takiej sytuacji. Dla uwiarygodnienia proszę podać numer dowolnej faktury.