Widok
Andrzej
Jestem posiadaczem Hyundai i 40 automat, diesel 1.7 z 2018 roku, auto ma 30 tysięcy przejechane. Przy około 20 tysiącach km zaczęły się problemy, minowice przy ruszaniu auto strasznie boksuje, wręcz wali jakby sprzęgło było rozwalone. Panowie w Margo najpierw powiedzieli mi że błąd jest znany i najpierw kalibruja sprzeglo na komputerze a następnie jeżeli nic się nie zmienia wymieniają sprzeglo. Po kalibracji nic się nie zmieniło, więc zgłosiłem usterkę, Panowie z Margo powiedzieli mi że to normalne w Hyundai i że jak się stoi w korkach to się sprzeglo przegrzewa i musi tak walić, podobno to jest normalne w aucie za 100 tysiecy:) Zenujaca odpowiedź, zenujaca firma, żenujący serwis, nie polecam Margo. Uważajcie na tą firmę i markę Hyundai bo jak widać samochody maja poważne usterki, które nie są przez Hyundai uznawane za usterki
Moja ocena
Hyundai Margo
kategoria: Salony samochodowe
obsługa: 1
oferta: 3
jakość usług: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6