Widok
Ania - opinia
Miało być nastrojowo, na góralską nutę, pysznie i sielsko. A rozpoczeło sie tak, robiliśmy w zeszły poniedzialek rezerwacje z podaniem numeru, nazwiska - ku naszemu zdziwieniu wczoraj sie okazalo,ze rezerwacji brak. No coz, na szczescie miejsce bylo. Gorzej, gdybysmy zamawiali impreze rodzinna, a obsludze "zapomnialo sie o rezerwacji". Zero przepraszam. Dalej -jedzenie - w stosunku do ceny bardzo przeciętne. Pani mowi o innej ilosci pierogow, inna przychodzi. Kapusta zasmazana to zwykły bigos. Coz.
A co najlepsze - klienci Groupona otrzymują inną kartę niż "zwykli" klienci. Karta Premium (ta Grouponowa) to 30% dan niz zwykla karta, natomiast ceny.. są niezwykle, bo wyższe! Niewiele - tak o 1-2 zł, ale zawsze. W normalnej karcie pierogi kosztuja 14/17 zł -tu 20 zł! Coz. A najgorsze jest to,ze zamiast starac sie o klienta, probowac zatuszowac nieporozumienie obsluga jest niegrzeczna i mało kompetentna. A szkoda, bo wystroj fajny, pomysl na knajpę też, menu przyzwoite, wiec Harnas potencjal ma. Troche pracy nad postawa pracownikow i moze cos z tego bedzie. Na chwile obecna jednak zdecydowanie odradzam. Zdecydowanie wole kolejki w zagrodzie niz zlosc zamiast relaksu po jedzeniu.
A co najlepsze - klienci Groupona otrzymują inną kartę niż "zwykli" klienci. Karta Premium (ta Grouponowa) to 30% dan niz zwykla karta, natomiast ceny.. są niezwykle, bo wyższe! Niewiele - tak o 1-2 zł, ale zawsze. W normalnej karcie pierogi kosztuja 14/17 zł -tu 20 zł! Coz. A najgorsze jest to,ze zamiast starac sie o klienta, probowac zatuszowac nieporozumienie obsluga jest niegrzeczna i mało kompetentna. A szkoda, bo wystroj fajny, pomysl na knajpę też, menu przyzwoite, wiec Harnas potencjal ma. Troche pracy nad postawa pracownikow i moze cos z tego bedzie. Na chwile obecna jednak zdecydowanie odradzam. Zdecydowanie wole kolejki w zagrodzie niz zlosc zamiast relaksu po jedzeniu.
Moja ocena
Harnaś - Góralska Chata w Sopocie
kategoria: Restauracje
obsługa: 1
menu: 4
jakość potraw: 3
klimat i wystrój: 5
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
3.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani,
Całe nieporozumienie wynikło ze złamania przez Panią podstawowego punktu regulaminu Groupon, mianowicie brak okazania kuponu po wejściu do restauracji Harnaś.
Fakt, iż Gości z Groupona obowiązuje karta menu Premium był jasno określony w ofercie Groupona a przyszli Goście mieli bezpośredni wgląd do menu Premium na stronie www.harnas-sopot.pl przed kupnem bonu.
Jednocześnie pragnę zaznaczyć, iż karta Premium zawiera rozbudowane dania regularnej karty restauracji Harnaś, dlatego ceny są inne i obowiązują nie tylko podczas akcji Groupon.
Pomimo złamania regulaminu, Groupona została Pani przeproszona a bon, który otrzymaliśmy po spożyciu przez Panią posiłku został uznany.
Całe nieporozumienie wynikło ze złamania przez Panią podstawowego punktu regulaminu Groupon, mianowicie brak okazania kuponu po wejściu do restauracji Harnaś.
Fakt, iż Gości z Groupona obowiązuje karta menu Premium był jasno określony w ofercie Groupona a przyszli Goście mieli bezpośredni wgląd do menu Premium na stronie www.harnas-sopot.pl przed kupnem bonu.
Jednocześnie pragnę zaznaczyć, iż karta Premium zawiera rozbudowane dania regularnej karty restauracji Harnaś, dlatego ceny są inne i obowiązują nie tylko podczas akcji Groupon.
Pomimo złamania regulaminu, Groupona została Pani przeproszona a bon, który otrzymaliśmy po spożyciu przez Panią posiłku został uznany.