Widok
        
    
    
    
    
    
    
    Odpowiedź obiektu
                                    
                                    
                                                                
                    Przykro nam słyszeć, że doświadczyła Pani takich problemów. Bardzo zależy nam na poprawie naszych usług i jakości budowanych przez nas domów. Proszę o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli szybko zająć się Twoją sprawą i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby naprawić tę sytuację. Dziękujemy za Twoją opinię, jest dla nas bardzo cenna i pomoże nam w dalszym doskonaleniu naszej oferty.
                                    
                
                
            
            
            
            
            
                                    
                                    
                                                                
                    Wielokrotna próba kontaktu z Państwa działem obsługi klienta i dziesiątki wysłanych do Państwa maili pozostały bez odpowiedzi. Rozumiem, że obecnie zależy Państwu na sprzedaży kolejnych etapów, natomiast może warto najpierw usunać usterki o które nie możemy się doprosić od dwóch lat w dotyczasowo oddanych budynkach?
                                    
                
                
            
            
            
            
             
            
        
                
                    
             
                     
                    