Widok
Anna - opinia
1 dnia po świętach poszłam do cukierni wyrazić niezadowolenia z babki cytrynowej jaką zamówiłam i odebrałam 16.04.2022r.
Według mnie babka była zakalcowata, twarda i zbita.
Przyjęło mnie 2 Panów, którzy stwierdzili, iż babka jest dobra.Zapisali mój numer telefonu i powiedzieli mi,że zadzwoni do mnie Kierownik,który aktualnie jest nieobecny.
Czekałam trzy dni nikt nie zadzwonił. Poszłam znowu do cukierni z pytaniem czemu nie otrzymała telefonu zwrotnego.Pani która była za ladą powiedziała, iż nie zna sprawy, ale dopyta i poszła na zaplecze.Z zaplecza wyszedł Pan z produkcji i rozpoczął swój monolog:Co Pani się nie podoba.Czy Pani wie jak wygląda zakalec?To co zjadła Pani pół babki i teraz składa Pani reklamacje. To jak Pani idzie do restauracji i dają Pani nieupieczone mięso, to Pani je zjada i potem reklamuje "To ciasto to edycja limitowana i nie będę dla Pani go piekł.
Za ladą stało 3 pracowników i przyglądało się. Wyglądało to tak jakby Pan przeprowadzał dla nich szkolenie jak postępuje się z niezadowolonym klientem.
Pół babki oddałam.Pan nie oponował, tylko ją zabrał.Pomimo ,iż ja za nią zapłaciłam.Arogancja, brak profesjonalizmu, fatalne nastawienie do stałego klienta
Według mnie babka była zakalcowata, twarda i zbita.
Przyjęło mnie 2 Panów, którzy stwierdzili, iż babka jest dobra.Zapisali mój numer telefonu i powiedzieli mi,że zadzwoni do mnie Kierownik,który aktualnie jest nieobecny.
Czekałam trzy dni nikt nie zadzwonił. Poszłam znowu do cukierni z pytaniem czemu nie otrzymała telefonu zwrotnego.Pani która była za ladą powiedziała, iż nie zna sprawy, ale dopyta i poszła na zaplecze.Z zaplecza wyszedł Pan z produkcji i rozpoczął swój monolog:Co Pani się nie podoba.Czy Pani wie jak wygląda zakalec?To co zjadła Pani pół babki i teraz składa Pani reklamacje. To jak Pani idzie do restauracji i dają Pani nieupieczone mięso, to Pani je zjada i potem reklamuje "To ciasto to edycja limitowana i nie będę dla Pani go piekł.
Za ladą stało 3 pracowników i przyglądało się. Wyglądało to tak jakby Pan przeprowadzał dla nich szkolenie jak postępuje się z niezadowolonym klientem.
Pół babki oddałam.Pan nie oponował, tylko ją zabrał.Pomimo ,iż ja za nią zapłaciłam.Arogancja, brak profesjonalizmu, fatalne nastawienie do stałego klienta
Moja ocena
UMAM Hemara
kategoria: Cukiernie i piekarnie
obsługa: 1
oferta: 1
jakość asortymentu: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6