Widok

Aqua aerobic u Pani Yvette Dobroczek z Argonaut to super sprawa ......

Pomimo tego, że nie umiem pływać, a wręcz panicznie bałam się wody, za namową koleżanki zapisałam sie na zajęcia do Pani Yvette Dobroczek. Aqua aerobic to super sprawa, zajęcia prowadzone są tak, że nawet ja czuję się w wodzie bezpiecznie. A przy okazji dostajemy niezły wycisk :)...ćwiczenia dają bardzo dużo, ja sama schudłam, odzyskałam zgrabną figurę a przy okazji czas na zajęciach to niezła zabawa...polecam gorąco tym, którzy boją się przełamać lęk przed wodą...
Moja ocena
Argonaut kategoria: Siłownie i fitness kluby
obsługa: 6
 
oferta: -
 
wyposażenie: 6
 
klimat i wystrój: 6
 
przystępność cen: 6
 
ocena ogólna: 6
 
6.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 45 nie zgadzam się z tą opinią 2
Aqua aerobic Nauka Pływania Basen Pływacki w Gdańsku...... http://www.argonaut.gda.pl
Ocena 5.0 Ćwiczę aqua aerobic od czterech miesięcy...
Właśnie czegoś takiego szukałam, może aqua aerobic w końcu rozwiąże mój problem z nadwaga,pomyślałam - Po urodzeniu drugiego dziecka znacznie przybrałam na wadze, ale nie to było najgorsze. Moje ciało bardzo się zmieniło; miałam brzydkie rozstępy, cellulit. Chciałam mieć znowu gładką, jędrną skórę bez konieczności poddawania się kosztownym zabiegom. Zwykły fitness wydawał mi się nudny, co innego aerobic w wodzie! Na pierwsze zajęcia szłam jednak pełna wątpliwości, ale wszystkie rozwiały się tuż po wejściu do wody. Po 4o minutach ćwiczeń czułam się fantastycznie! Aqua aerobic to same zalety- przyjemna woda, fajni ludzie, a jeśli chodzi o ćwiczenia to instruktorka dba, by zawsze działo się coś nowego. Ale przede wszystkim jestem zadowolona z efektów, jakie dał wodny trening- cellulit wyparował, a moje ciało nabrało jędrności! Jestem zauroczona i zachwycona Aqua...